Eilen juostiin Saana -juoksu upeassa säässä: aurinko paistoi ja tuuli oli lähes olematon, eli olosuhteet olivat mitä parhaat kaikille osallistujille. Mukana oli tänä vuonna monta ensikertalaista!

Lasten sarjassa matka oli hieman lyhyempi ja päättyi kodalle, kun taas aikuisten sarjassa suunnattiin aina Saanan huipulle asti. Osallistujat juoksivat neljä kilometriä ja yli viisisataa nousumetriä todella nopeasti!

Kiitos jokaiselle mukana olleelle, niin juoksijoille, kannustajille ja talkoolaisille!

Kuvat: Jari Yrjänheikki

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *